Most come for the information and opportunity. Most stay for the friendships that are formed. Welcome!


 
GalleryHomePortalFAQRegisterLog in

Share | 
 

 Welcome DUKESTER314

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
wvyankee2
SSXSRider Member
avatar

Number of posts : 10317
Registration date : 2008-01-22
Age : 57
Location : Cabell Co., West Virginia

PostSubject: Welcome DUKESTER314   Fri Aug 22, 2008 6:52 am

Coots son cheers Glad your here. welcome
Back to top Go down
Guest
Guest
avatar


PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   Fri Aug 22, 2008 7:52 am

Son of Coot!! cheers welcome
Back to top Go down
Big-R
SSXSRider Staff
avatar

Number of posts : 16065
Registration date : 2008-02-26
Age : 44
Location : Louisville,Ky

PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   Fri Aug 22, 2008 9:44 am

I am sorry but welcome to the forum welcome

_________________
I Just Want To Go Fast

14 RZR XP 900 4
2012 Teryx 4
11 RZR XP 900 sold
08 RZR S 820 sold
08 Rhino 700EFI sold
2013 Teryx 4 LE sold

Lucky Rabbit Foot Key Chain Club
Red Rhino keychain club  

SouthernSxSRider Member # 1
Back to top Go down
GunRunner
SSXSRider Member
avatar

Number of posts : 5279
Registration date : 2008-01-22
Age : 63
Location : North Georgia,

PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   Fri Aug 22, 2008 9:51 am

welcome
Back to top Go down
http://southernrzrriders.com
Clayboy
SSXSRider Member
avatar

Number of posts : 1860
Registration date : 2008-01-22

PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   Fri Aug 22, 2008 11:09 am

welcome
Back to top Go down
Foxfire
SSXSRider Member
avatar

Number of posts : 6060
Registration date : 2008-04-01
Age : 66
Location : Bristol, Wisconsin

PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   Fri Aug 22, 2008 4:21 pm

(You are so right Big R :(lmao: )
welcome welcome welcome Glad you are here!!
Back to top Go down
cajuncoot
SSXSRider Member
avatar

Number of posts : 3773
Registration date : 2008-03-25
Age : 57
Location : new carlisle ohio

PostSubject: dukester   Fri Aug 22, 2008 4:57 pm

dang big r your ruff on a guy , glad i will be right behind you on the trails ,o yea did i forget to mention i aint gonna put on new brake pads before the ride? lol! HitFan , naw i can take the abuse ,but i will bring a spare clip just in case WTF
Back to top Go down
Big-R
SSXSRider Staff
avatar

Number of posts : 16065
Registration date : 2008-02-26
Age : 44
Location : Louisville,Ky

PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   Sat Aug 23, 2008 12:55 am

cajuncoot wrote:
dang big r your ruff on a guy , glad i will be right behind you on the trails ,o yea did i forget to mention i aint gonna put on new brake pads before the ride? lol! HitFan , naw i can take the abuse ,but i will bring a spare clip just in case WTF

coot, you know I"ll be ready for what ever........

_________________
I Just Want To Go Fast

14 RZR XP 900 4
2012 Teryx 4
11 RZR XP 900 sold
08 RZR S 820 sold
08 Rhino 700EFI sold
2013 Teryx 4 LE sold

Lucky Rabbit Foot Key Chain Club
Red Rhino keychain club  

SouthernSxSRider Member # 1
Back to top Go down
cajuncoot
SSXSRider Member
avatar

Number of posts : 3773
Registration date : 2008-03-25
Age : 57
Location : new carlisle ohio

PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   Sat Aug 23, 2008 4:43 pm

welcome see what ya started! these guys are GREAT but merciless
Back to top Go down
ChrisC
SSXSRider Member
avatar

Number of posts : 5467
Registration date : 2008-06-30
Age : 51
Location : Marietta GA

PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   Sat Aug 23, 2008 5:25 pm

welcome Little Coot....... cheers
Back to top Go down
Sponsored content




PostSubject: Re: Welcome DUKESTER314   

Back to top Go down
 
Welcome DUKESTER314
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
SouthernSxSRiders :: The House :: Welcome New Users! Please introduce yourself-
Jump to: